Praktiske oplysninger
Åbningstider
Mandag 08.00 - 18.00
Tirsdag 08.00 - 18.00
Onsdag 08.00 - 18.00
Torsdag 08.00 - 18.00
Fredag 08.00 - 15.30
Weekend og helligdage se her
De angivne tidsrum kan dog variere lidt fra uge til uge afhængig af udebehandling, ferie og lignende, så kontakt evt. Klinikken hvis du skal besøge Klinikken og du ikke har en aftale.
Telefontider
Telefonen er normalt bemandet i tidsrummet 8-12, men vi forsøger at besvare alle opkald over hele dagen. Hvis vi ikke tager telefonen, ringer vi typisk tilbage til dig hurtigst muligt. Du er også velkommen til at lægge en besked, så ringer vi dig op hurtigst muligt.
Kørselsvejledning
Find os på Google Maps. Der er parkeringsmuligheder lige udenfor Klinikken.
Henvisning til behandling
Hvis du bestiller tid hos kiropraktoren eller en af vores fysioterapeuter, er en henvisning fra din praktiserende læge ikke nødvendig.
Medbring
Når du skal til behandling bedes du medbringe dit gule sygesikringskort. Hvis du har journaludskrift eller billeder fra tidligere undersøgelser er du velkommen til at medbringe disse også.
Priser
Klinikkens kiropraktor har overenskomst med den offentlige sygesikring, og priserne er derfor fastsat af den offentlige sygesikringen og Dansk kiropraktorforening i fællesskab. Klinikkens fysioterapeuter har derimod ikke overenskomst med den offentlige sygesikring. Du kan se priserne ved at klikke nedenfor.
Kiropraktik
Fysioterapi og holdtræning
Massage
Chokbølgebehandling
Forsikringsselskaber
Klinikken samarbejder med de fleste forsikringsselskaber, men der findes mange forskellige typer af dækningsvilkår, også indenfor samme selskab. Tjek derfor gerne dit forsikringsselskabs vilkår, så du ved hvordan du er dækket. De fleste forsikringsselskaber dækker behandlingen fuldt ud, men hos nogle enkelte forsikringsselskaber vil der en mindre egenbetaling til fysioterapi.
Tilskud
Der findes forskellige former for tilskud til behandlingen, herunder tilskud fra den offentlige sygesikring og fra Sygeforsikringen Danmark. Du kan læse mere om tilskudsmuligheder.
Afregning
Klinikken afregner efter hver behandling. Vi modtager dankort, Mastercard, Visa-elektron og kontant betaling. Såfremt din behandling skal dækkes af din sundhedsforsikring skal du medbringe en dækningsgaranti for behandling fra dit forsikringsselskab. Nogle forsikringsselskaber sender selv dækningsgarantien til os på forhånd.
Afbud
Afbud skal meldes til Klinikken senest kl. 09.00 på behandlingsdagen, således at Klinikken har mulighed for at booke tiden til en anden. Hvis du udebliver eller melder afbud senere end kl. 09.00, forbeholder Klinikken sig retten til at opkræve et gebyr efter gældende takster, se priser.
Undersøgelse af patienttilfredshed
Klinikken har over det sidste halve år gennemført patienttilfredshedsundersøgelse. Undersøgelsen viste at 93,8 % af patienterne oplevede, at forløbet på Klinikken og resultatet af behandlingen levede op til deres forventninger.
Utilsigtede hændelser og klagemuligheder
Du har som patient mulighed for at indberette en utilsigtet hændelse, hvis du oplever at noget er gået galt i sundhedsvæsenet. Herved er du med til at sikre, at det samme ikke sker for en anden patient.
Ønsker du at klage over behandling i sundhedsvæsenet henvises til hjemmesiden "styrelsen for patientsikkerhed"
Adgang til egen journal
Du har som patient adgang til din egen journal, så hvis du ønsker at få en kopi af din journal, henvend dig da venligst til Klinikken.
Persondataforordning
I forbindelse med behandling på Klinikken er det nødvendigt at notere og behandle dine persondata jf. persondataforordningen.
Klik her for at læse Klinikkens persondatapolitik ift. patienter
I forbindelse med modtagelse af ansøgninger og rekruttering af medarbejdere, skal vi ligeledes behandle dine persondata.
Klik her for at læse Klinikkens persondatapolitik ift. rekruttering.
Privatlivspolitik ifm. besøg af hjemmesiden
Klik her for at læse Klinikkens privatlivspolitik.